måndag 25 mars 2013

Sköna måndag!


Solen skiner från en klarblå himmel.
En ny vecka ligger framför mig  som ett oskrivet blad.
Fylld av möjligheter av rikt liv.
Imorgon är planen att åka till Hudiksvall.
Denna lilla stad  har mycket att erbjuda.

Trevlig stadskärna och inte att förglömma Albert och Herbert.
En butik som gjord för att hitta fynd.
Om det nu inte är urplockat som det ibland varit.


Just nu känner jagdoften av nybakt.
Min mor har bakat solrosbröd till mig.

Planen idag är att gå en härlig långpromenad med hundarna och sedan återta släktforskningen.


Jag är så glad åt att jag fick en multiskrivare av min bror och svägerska.
Numera kan jag därför scanna våra gammla foton.


Så mycket bilder och så många som ännu saknar namn och årtal.
Jag önskar alla en underbar vecka och en skön måndag.
Zinnia



Inga kommentarer: