lördag 21 september 2013

Solen skiner och himmlen är blå!


Efter två trötta dagar känner jag att mina livsandar så sakterligen...
Börjar piggna till men...
Jag är vis av tidigare gånger.
Det gäller att ta det varligt och att inte vilja för mycket...
Nu när jag äntligen känner mig piggare.


I samband med hundpromenaden donade jag vid hemkomsten med att plocka bort zonal- pelargonierna
Jag är radikal och modig...
Jag kastar dem!

Något som skulle grämt mig rejält för några år sedan.
Jag skulle tyckt att det varit slöseri men...
Jag har inget bra förvaringsställe.
Jag värnar mer för mina doftpelargonier.

De har jag plockat in och några...
Har jag till och med planterat om.

Jag önskar alla en härlig dag och att fler än jag känner energi och kan njuta av sol och blå himmel!
Zinnia


Inga kommentarer: